7e week vakantie - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van William Romijn - WaarBenJij.nu 7e week vakantie - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van William Romijn - WaarBenJij.nu

7e week vakantie

Blijf op de hoogte en volg William

02 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Pretoria

Zaterdag 28 december zijn we naar een winkelcentrum geweest. Ik heb daar een pak gekocht en we zijn naar de juwelier geweest omdat onze ringen kleiner gemaakt moeten worden. Daarna gingen we naar een BBQ van tante Ansie en ome Evert.

Zondag 29 december zijn we naar de kerk geweest. Tussen kerktijd ben ik bij Elri geweest.

Maandag 30 december hebben we onze ringen bij de juwelier gehaald. Ook hebben we verf, etc. gekocht, omdat Elri haar kamer wilde verven. Daar zijn we de rest van de middag mee bezig geweest.

Dinsdag 31 december: ’s ochtends zijn we verder gegaan met verven. ‘s Middags was er een kerkdienst. Daarna ben ik bij Elri en haar familie geweest voor ‘nieuwjaarsgeschenk’ (Nieuwjaarsdag). We hebben oliebollen gegeten,vuurwerk afgestoken en op het dak van het huis gezeten om vuurwerk te kijken. We kwamen pas om half twee thuis.

• 02 Januari 2014 - 11:15

Hanno:

Klinkt goed allemaal ouwe! Jammer dat je er nog maar een maandje bent.