6e week vakantie - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van William Romijn - WaarBenJij.nu 6e week vakantie - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van William Romijn - WaarBenJij.nu

6e week vakantie

Door: William

Blijf op de hoogte en volg William

31 December 2013 | Zuid-Afrika, Pretoria

Zaterdagochtend 21 december heb ik uitgeslapen tot negen uur. Daarna zijn Elri en ik naar een juwelier geweest om ringen uit te gaan zoeken. We hebben gelijk onze namen erin laten graveren. 's Middags waren we bij Elri thuis en hebben we gebarbequed. 's Avonds ben ik terug gereden naar het huis van ome Chris.

Zondag 22 december: een rustige dag, zoals iedere zondag.

Op maandag 23 december heb ik eerst de band verwisseld van de auto. Daarna ben ik naar Elri gegaan. De hele dag hebben we een beetje gezwommen, enz. We hebben ook samen 2 kg oliebollen gebakken. 's Avonds heb ik bij Elri's familie gegeten en zijn Elri en ik naar het ziekenhuis geweest om haar opa op te zoeken.

Dinsdagochtend 24 december ben ik vroeg naar Elri gereden, om haar op te
halen: wij zijn naar het Voortrekker Monument gegaan (een museum met al de antieke spullen van de vorige geslachten en de geschiedenis van Zuid Afrika). Daarna bezochten we een heel groot winkelcentrum met wel 500 winkels. Toen we thuis kwamen, hebben wij roomsoezen gebakken.'s Avonds hebben we pizza besteld als avondeten.

Woensdag 25 december hadden we twee keer kerk. Tussen de kerkdiensten was ik bij Elri, om samen het haar familie het kerstfeest te vieren. Ik ben daar ’s nachts blijven slapen.

Donderdag 26 december: ‘s ochtends hadden we eerst een kerkdienst en daarna een dienst voor de kinderen waar ze hun teksten opgezegd hebben, enz.
Daarna gingen we naar een oom en tante van Elri. Ik reed met de Audi van Elri’s moeder daarnaar toe. We hebben “potjiekos” gegeten, gezwommen en met quads gereden. Het was te ver om dezelfde dag terug te rijden, dus sliepen wij daar over. Elri’s tante en oom met hun twee kinderen sliepen in een boomhut langs de dam; wij mochten in hun huis slapen.

Vrijdag 27 december kwamen we terug van de oom van Elri en gingen we naar haar huis. ‘s Middags hebben we film gekeken.


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

William

Actief sinds 31 Okt. 2013
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 13293

Voorgaande reizen:

15 November 2013 - 01 Februari 2014

Zuid-Afrika

20 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Werkvakantie Nicaragua

10 Juli 2008 - 19 Augustus 2008

Canada

Landen bezocht: