11e week stage - Reisverslag uit South African National Tuberculosis Settlement, Zuid-Afrika van William Romijn - WaarBenJij.nu 11e week stage - Reisverslag uit South African National Tuberculosis Settlement, Zuid-Afrika van William Romijn - WaarBenJij.nu

11e week stage

Door: William

Blijf op de hoogte en volg William

29 Januari 2014 | Zuid-Afrika, South African National Tuberculosis Settlement

Zaterdagmorgen 25 januari ben ik naar een Afrikaanse winkel geweest om kadootjes te kopen. Kwam die man van de winkel naar me toe: "Is jy houtwerker? Ik zei: ja. Zei hij: "Dan het ek nog 'n werkie vir jou. Is tog heerlik shoppen en werk kry." Ik heb mijn gegevens uitgewisseld.
Daarna zijn we weer richting huis gegaan. 's Middags gezellig samen met Elri film gekeken en 's avonds vroeg naar bed.

Zondag 26 januari geen bijzonderheden.

Maandag 27 januari heb ik het hekwerk helemaal afgemaakt. De boys kunnen kunnen het nu gaan oliën.

• 06 Februari 2014 - 19:29

Anneke Muizelaar :

ha William,

Zo slecht is het leven voor jou niet op dit moment.
    Wat heb je een leuke vriendin. Ken je haar al lang en begrijp ik goed dat dat kleine jongetje bij ons uit de tuin zich gaat verloven?
    Nou laat maar eens wat van je horen dat vinden we in ieder geval heel fijn!
    Lieve groet van ons beiden

• 21 Februari 2014 - 17:27

Anneke Muizelaar:

Ha William,

Van je oma hoorde cees dat je weer terug was en ook nog een meissie opgedaan had (ons was dat al duidelijk uit de foto's. Laat nog eens wat van je horen
    Groet voor je ouders en broers van de van Dietjes