9e week stage - Reisverslag uit South African National Tuberculosis Settlement, Zuid-Afrika van William Romijn - WaarBenJij.nu 9e week stage - Reisverslag uit South African National Tuberculosis Settlement, Zuid-Afrika van William Romijn - WaarBenJij.nu

9e week stage

Door: William

Blijf op de hoogte en volg William

28 Januari 2014 | Zuid-Afrika, South African National Tuberculosis Settlement

Zaterdag 11 januari hebben we lekker uitgeslapen. Daarna ben ik samen met Ardjan wat kadootjes wezen kopen voor zijn ouders. 's Middags heb ik samen met Ardjan een film bekeken. We konden niet terecht bij het gezin van Elri, omdat ze ergens op visite moesten. 's Avonds zijn we een wrap wezen eten bij de KFC. 't Was erg lekker!

Zondag 12 januari ben ik samen met Ardjan bij Elri thuis geweest. Verder een rustige dag.

Op maandag 13 januari moest ik weer aan het werk. Ardjan bleef bij de familie van Elri. Er was niet heel veel werk te doen. Daarom heb ik wat klusjes voor de baas gedaan: ik heb een stoeltjeszitting gemaakt voor zijn zoontje die helemaal verdrietig was, omdat zijn stoeltje kapot was. Verder moest ik die dag nog de tafel voor de verpakafdeling in elkaar zetten. Ook heb ik een tekening gemaakt voor een kastje voor de boy bij de zaag.

Dinsdag 14 januari materiaal stAat gemaakt voor het kastje. En het materiaal uit laten zagen. Toen dat kastje in elkaar gezet. Nu kan de boy van de zaag Genoeg papier ophangen. Smiddags uit het werk nAar Elri gereden om Ardjan op te halen. Eerst Elri opgehaald bij de zwem. Savonds terug naar oom Chris.

Woensdag 15 januari ben ik weer wezen werken. Ardjan bleef bij oom Chris thuis. Ik moest een blad voor een keukeneiland maken. Dit was een mooie klus! Ik moest er ronde vormen in aanbrengen. 's Avonds heb ik met Ardjan gezellig zitten praten.

Donderdag 16 januari was weer een dagje werken. Ik heb een tafelonderstel gemaakt van rozenhout en ga ook aan het werk met het maken van een los blad van rozenhout. We zijn nog langs Elri geweest, omdat Ardjan wat had laten liggen wat mee naar Nederland moest.

Vrijdag 17 januari heb ik het blad van de tafel gemaakt en erop geschroefd. Om 3 uur kon ik stoppen met werken, omdat Ardjan naar de Airport gebracht moest worden. We hebben Elri opgepikt, want die wilde mee. We gingen met het bakkie van oom Helmert. Nadat we Ardjan weggebracht hadden, zijn we langs de opa en oma van Elri geweest, om vier accu's af te leveren. Die nacht ben ik bij Elri thuis blijven slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, South African National Tuberculosis Settlement

William

Actief sinds 31 Okt. 2013
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 13282

Voorgaande reizen:

15 November 2013 - 01 Februari 2014

Zuid-Afrika

20 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Werkvakantie Nicaragua

10 Juli 2008 - 19 Augustus 2008

Canada

Landen bezocht: